Waarom samenwerken met CapitalBox?
Ons doel is helder: ondernemers in het mkb helpen groeien met transparante en flexibele financiering. Jij als partner speelt daarin een belangrijke rol.
Hoe werkt het partnerschap?
Veelgestelde vragen van partners
Wat zijn de klantcriteria voor partneraanvragen?
- Het bedrijf van uw klant is minimaal 24 maanden actief.
- Uw klant heeft een jaaromzet van €48.000 of meer.
- Het bedrijf van uw klant staat ingeschreven bij de KvK en is gevestigd in Nederland.
- Het heeft een Nederlandse zakelijke bankrekening.
- De eigenaren wonen in Nederland.
Wat zijn de kosten voor een zakelijke financiering voor mijn klant?
Een aanvraag is altijd vrijblijvend en kosteloos. Pas wanneer je klant gebruik maakt van de lening, brengen we kosten in rekening.
- Afsluitprovisie: maximaal 2,95%.
- Rente: 0,8% – 1,6% per maand, afhankelijk van risicoprofiel.
Geen aanvullende of verborgen kosten.
Welke zekerheden vraagt CapitalBox?
In de meeste gevallen vragen we geen zakelijke verpandingen.
Welke documenten zijn nodig voor een aanvraag?
Het verschilt per aanvraag. Vaak vragen we:
- Tot €30.000:
- Transactieoverzicht van de laatste 12 maanden
- Dagafschrift of screenshot van de zakelijke rekening (met IBAN, bedrijfsnaam en datum)
- Boven €30.000:
- Jaarrekening laatste jaar
- Kolommenbalans huidige jaar
- Boven €100.000:
- Meest recente aangifte IB ondernemer(s)
Hoe dien ik een aanvraag in?
Via het partnerportaal kun je aanvragen indienen en opvolgen. Als partner krijg je bovendien een vaste contactpersoon.
Hoe word ik CapitalBox partner?
Meld je aan via het partnerformulier op onze website. Een partnership manager neemt contact met je op voor een kennismaking en verdere toelichting.
Vragen?
Mail ons via partners@capitalbox.nl.
Klaar om partner te worden?
Sluit je vandaag nog aan bij CapitalBox Partners en bied jouw klanten direct toegang tot flexibele financiering.